18 Nisan 2013 Perşembe

Kurtlar Vadisi Pusu 189.Bölüm özeti

Kurtlar Vadisi Pusu'da bu hafta: Poyraz tüm gemileri yakıyor ve Polat'ın ailesiyle uğraşmaya başlıyor. Polat'ın kızı Elif'i kaçıran Poyraz, Elif'in gözüne ne yaptı? Polat Alemdar kızına kavuşabilecek mi? Poyraz, babası gibi sevdiği komutanının öldürülmesinin intikamını, Ömer Baba'yı öldürerek mi alacak? Elif ve Ömer Baba'dan sonra sıra Nazife Anne'de mi? Tren raylarına bağlanan Nazife Anne kurtarılabilecek mi? Polat, ailesini Poyraz'dan koruyabilecek mi? Polat, ailesi tehlikedeyken Sencer ve Adil Bey'in infazlarını gerçekleştirecek mi?

Kurtlar Vadisi Pusu 189.Bölüm izle

Kadir Çöpdemir'in programına katılan Kurtlar Vadisi'nin baş rol oyuncusu Necati Şaşmaz yaptığı itiraflarla izleyenleri güldürdü. Hayranlarının yoğun ilgi gösterdiği programa tezagüratllarla giren Şaşmaz günde 80 bardak çay içtiğini itiraf edince programda eğlenceli anlar yaşandı. Necati Şaşmaz "Amerika'ya gidemedim. Şerden hayır çıktı. 11 Eylül'de ikiz kulelerin yıkılması şerse şerden hayır çıktı. Gidemedik. Önüme ne kadar engel çıkarsa çıksın, aşmaya çalıştım. Hiç İngilizce bilmeden Kanada'ya gittim. Hiç oyunculuk bilmeden eğitim almadan bu işe girdim.
Birazcık sebat etmek, çalışmak, yıkılmamak lazım!" dedi ve günde 80 bardak çay içtiğini itiraf etti. Kadir Çöpdemir "Polat Alemdar'da imrendiğiniz ya da doğru bulmadığınız neler var" diye sordu. Necati Şaşmaz'ın bu soruyu"Doğru bulmadığım bir tarafı olmadı. Polat'ı daha gerçekçi kılmak isterdim ama arz talep meselesi." diyerek yanıtladı. Kadir Çöpdemir "Polat Alemdar'ın hangi sorununuzu çözmesini isterdiniz?"deyince, Şaşmaz "halkın yanıtları" şeklinde cevap verdi. Kadir Çöpdemir'in "eğer bir gün oyunculuk bitirse ne iş yaparsınız" soruna Necati Şaşmaz'ın yanıtı "Birçok şey yapabilirim, kitap yazarım, şiir yazarım, müzik yaparım." oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder